Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2014 21:30 - Хомеопатията и пчелите - от личен опит
Автор: homeo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2417 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.05.2016 21:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази година беше много дъждовна и влажна - а това не понася особено на пчелите.
Всеки пчелар знае, че тази повишена влажност довежда до активизиране на някои болести по пчелите - като небезизвестната нозематоза, която е един вид микроорганизъм, живеещ в червата на пчелите. Той предизвиква силно разстлойство у пчелите, след което много голям рой пчели измират. Също тази година имаше повече акари и други паразити.
 Лично аз никога досега не съм се занимавала с пчели, нито с болестите по тях.
 Но тъй като мой много близък роднина ми се оплака съвсем случайно от тези проблеми, аз реших да пробвам хомопатично лечение върху пчелите именно относно нозематозата и акарите.
Предварително предупрадих роднината относно това, че никъде не съм чела подобно нещо и няма никъде подобен опит, така че е възможно - първо - да не стане работата, второ - пчелите евентуално да бъдат увредени или да пострадат по някакъв начин.
 Моят роднина прояви обичайната за него смелост - и ми разреши да изпробвам върху един кошер от неговите пчели.
 И така - предписах според клиничните симптоми у пчелите едно хомеопатично лекарство - взехме  10 гранулки от него и ги смесихме със захранката - докато е все още леко топла, но не гореща. След което храната се изяде от пчелите за около 6- 7 дни.

 И...........какво беше учудването ни - когато  след този прием диарията   у пчелите се преустанови, ноземите също изчезнаха, а не се наблюдаваше и никакво увреждане у пчелите. След известно време препоръчах отново да се даде - горе - долу 1 път месечно или дори по -често, както и  преди зазимяването - като профилактика срещу паразитите по пчелите и за намаляване на смъртността между тях през зимния сезон.

Не искам никого да убеждавам - и аз не съм вярвала, че хомеопатията ще има толкова огромен успех при лечение на пчели.

И сега пак ли ще твърдим, че хомеопатията е плацебо, автохипноза или друга фантасмагория???
Фактите говорят сами.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: homeo
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 33346
Постинги: 9
Коментари: 6
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930